مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 13:062020-03-17فرهنگي

سینما را به خانه بیاوریم


مدیر سینماهای موسسه بهمن سبز همدان روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تعطیلی سینماها به علت شیوع کرونا به عید نوروز هم رسید و در ایام تعطیلات هیچ فیلمی در سینماهای همدان اکران نمی شود.

سعید شرفی اضافه کرد: با تدابیری که اندیشیده شده پویش سینما را به خانه بیاوریم با همکاری سامانه فیلم گردی پویا شده و علاقه مندان می توانند برای دریافت اشتراک رایگان به سایت فیلم گردی مراجعه کنند.

وی گفت: موسسه بهمن سبز حوزه هنری دارای بزرگترین زنجیره سینمایی در کشور است و در اقدامی مشترک در 25 سینمای خود این پویش را اطلاع رسانی کرد.

شرفی گفت: بر سردر سینما قدس همدان نیز پویش سینما را به خانه بیاوریم نقش بست تا مردم از این موضوع مطلع شده و در تعطیلات نوروز با دیدن فیلم های مورد علاقه خود سرگرم شده و در خانه بمانند.

سینماقدس، فلسطین و بهمن ملایر در استان همدان فعالیت دارند طبق آخرین گزارش ها تست کرونا 142 بیمار در این استان مثبت شد که شامل 37 نفر در شهرستان همدان، 22 نفر در اسدآباد، 21 نفر در نهاوند، 15 نفر در ملایر، 13 نفر در رزن، 11 نفر بهار، 10 نفر در کبودراهنگ، 6 نفر در فامنین و چهار نفر در تویسرکان است.

همچنین 89 تن از مبتلایان به ویروس کرونا از بیمارستان ترخیص شدند؛ از نظر جمعیتی 70 درصد مبتلایان شهری 30 درصد روستایی و 49 درصد از مبتلایان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینما را به خانه بیاوریم

سینما را به خانه بیاوریم