مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 11:302020-03-17پزشكي

کرونا را با چهارشنبه سوری شعله ور نکنیم


شهردار مهریز در آستانه چهارشنبه آخر سال و تاکید بر تقدم سلامت مردم بر پاسداشت این سنت، گفت: برگزاری تجمع ها و جشن های چهارشنبه سوری موجب شیوع بیشتر بیماری کرونا و شعله ور شدن ویروس این بیماری می شود بر این اساس باید همچنان در خانه بمانیم.

- ایسنا/یزد شهردار مهریز در آستانه چهارشنبه آخر سال و تاکید بر تقدم سلامت مردم بر پاسداشت این سنت، گفت: برگزاری تجمع ها و جشن های چهارشنبه سوری موجب شیوع بیشتر بیماری کرونا و شعله ور شدن ویروس این بیماری می شود بر این اساس باید همچنان در خانه بمانیم.

امیرحمزه زارعزاده با اشاره به این که در راستای مقابله با کرونا، برگزاری هر نوع برنامه فرهنگی و اجتماعی تا اطلاع بعدی متوقف شده است، اظهار کرد: بر اساس اعلام پزشکان، تراکم و تجمع مردم موجب گسترش و شیوع بیماری کرونا می شود و بسیار خطرآفرین است؛ بر این اساس برگزاری مراسم های چهارشنبه سوری همان چیزی می باشد که ویروس کرونا به دنبال آن است.

وی افزود: تکثیر بیماری کرونا بیشتر در اجتماعات ممکن می شود و ویروس کرونا میزبان خود را می یابد؛ بر این اساس مردم عزیز از برگزاری جشن ها و برنامه های چهارشنبه آخر سال صرف نظر کنند تا ضمن کاهش تلفات جانی از شیوع بیماری کرونا نیز ممانعت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا را با چهارشنبه سوری شعله ور نکنیم

کرونا را با چهارشنبه سوری شعله ور نکنیم