مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 10:152020-03-17بين الملل

درخواست عتبه حسینی از سازمان ملل برای مستند کردن تجاوز آمریکا به فرودگاه کربلا


درخواست عتبه حسینی از سازمان ملل برای مستند کردن تجاوز آمریکا به فرودگاه کربلا - عتبه حسینی در نامه ای به نمایندگی سازمان ملل در عراق، از آن خواست هیأتی برای بازدید از فرودگاه در دست احداث کربلا تشکیل دهد و تجاوز هوایی آمریکا به این فرودگاه را مستندسازی کند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دبیرخانه عتبه حسینی امروز سه شنبه اطلاع داد که ادر نامه ای به یونامی (نمایندگی سازمان ملل در بغداد)، از آن خواسته تا برای بازدید از فرودگاه بین المللی کربلا هیأتی تشکیل دهد.

  وبسایت عتبه افزود: از سازمان ملل خواسته شده تا با بازدید از فرودگاه غیرنظامی کربلا که به دست عراقی ها در حال ساخت است و تحت نظارت عتبه قرار دارد، تجاوز (آمریکا) مستندسازی شود.

  سعد الدین هاشم البناء عضو شورای مدیریت عتبه به وبسایت عتبه گفت: ما نامه ای به دو زبان عربی و انگلیسی به هماهنگ کننده سازمان ملل در عراق تحویل دادیم تا زمانی را برای بازدید از فرودگاه کربلا مشخص کنند و متخصصان از آن بازدید به عمل آورند .

  این عضو عتبه حسینی با بیان اینکه فرودگاهی که هدف تجاوز آشکار و نقض حاکمیت کشور قرار گرفته، فرودگاهی برای اهداف غیرنظامی و برای خدمت به شهر کربلا و عراق است و بر خلاف ادعای آمریکا هیچ سلاح یا تجهیزات نظامی در آن وجود ندارد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست عتبه حسینی از سازمان ملل برای مستند کردن تجاوز آمریکا به فرودگاه کربلا

درخواست عتبه حسینی از سازمان ملل برای مستند کردن تجاوز آمریکا به فرودگاه کربلا