مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 09:552020-03-16اجتماعي

کاهش 70 درصدی تردد به گیلان


سرهنگ حسین محمدپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : در حال حاضر شاهد کاهش 70 درصدی ورودی و خروجی در راههای استان هستیم ؛ ضمن آنکه ترافیک در جاده های استان عادی و روان است.

وی راه های ورودی و خروجی استان را شامل محور رشت- قزوین ، چابکسر و محور آستارا - اردبیل عنوان و تصریح کرد : با شیوع ویروس کرونا و تاکید بر اجتناب از سفرهای غیر ضروری با رعایت مردم ، شاهد این میزان کاهش ورودی و خروجی در مبادی های ورودی و خروجی استان هستیم.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئنه گفت: رانندگان باید بیش از پیش مراقب باشند تا با رعایت قوانین و مقررات از بروز اتفاقات ناخوشایند برای خود و خانواده شان جلوگیری شود.

وی به تصادفی در محور روستایی شاه عباسی به شهرستان از توابع شهرستان رشت اشاره و تصریح کرد: روز گذشته بر اثر برخورد یک خودروی دستگاه تیبا به وانت نیسان پارک شده راننده این خودروی سواری در دم کشته و سرنشین آن مجروح شد.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان علت این تصادف را تخطی از سرعت مطمئنه و ناتوانی در کنترل خودرو عنوان و خاطر نشان کرد: با توجه به کاهش ترافیک در راههای استان رانندگان سرعت مطمئنه را رعایت و توجه کافی به جلو داشته باشند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 70 درصدی تردد به گیلان

کاهش 70 درصدی تردد به گیلان