مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 09:352020-03-16اجتماعي

طراحی چند سناریو درباره زمان احتمالی پایان تعطیلات مدارس


دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه سناریوهای مختلفی با توجه به زمان های احتمالی پایان تعطیلات مدارس طراحی شده است گفت: ستاد ویژه ای با حضور وزیر آموزش و پرورش و معاونان ذیربط تشکیل شده که هر روز جلسه برگزار می کند و به فراخور زمان و شرایط اطلاع رسانی خواهد کرد.

- دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه سناریوهای مختلفی با توجه به زمان های احتمالی پایان تعطیلات مدارس طراحی شده است گفت: ستاد ویژه ای با حضور وزیر آموزش و پرورش و معاونان ذیربط تشکیل شده که هر روز جلسه برگزار می کند و به فراخور زمان و شرایط اطلاع رسانی خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی نویدادهم درباره موضوع بازگشایی مدارس بعد از تعطیلات نوروز گفت: ضمن تقدیر از زحمات بی وقفه معلمان و مدیران مدارس در این شرایط، باید گفت که اگر پزشکان و پرستاران مجاهدان جبهه سلامت هستند، معلمان و مدیران مدارس نیز مجاهدان جبهه دانایی و معرفت اند چراکه در شرایط کنونی هم با تمام توان و امکانات فعالیت می کنند.

وی افزود: اکثر مدارس با استفاده از ظرفیت های استانی و ملی خدماتی را به دانش آموزان ارائه می کنند و امیدواریم شعار مدرسه تعطیل است اما آموزش تعطیل نیست را تحقق عملی ببخشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی چند سناریو درباره زمان احتمالی پایان تعطیلات مدارس

طراحی چند سناریو درباره زمان احتمالی پایان تعطیلات مدارس