مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 07:502020-03-16اقتصادي

سبد معیشت ویژه کارگران فصلی تأمین می ‍شود/ آغاز توزیع سبد حمایتی بین 300 خانوار


رییس هیئت عامل مرکز نیکوکاری هیئت ابوالفضلی بیرجند گفت: بسیاری از کارگران تنها قادر به تأمین نان روزانه خود هستند و به ندرت می توانند اقلام بهداشتی و پیشگیری از کرونا را تأمین کنند بنابراین نیاز است در این شرایط بسته معیشتی و بهداشتی برای کارگران مستأصل و بیکار فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا حسین پور پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: شرایط بحرانی ناشی از کرونا بسیاری از کسب و کارها را تحت الشعاع قرار داده و کارگران فصلی و روزمزد را بیش از سایر اقشار متأثر کرده است.

    رییس هیئت عامل مرکز نیکوکاری هیئت ابوالفضلی بیرجند بیان داشت: بسیاری از کارگران تنها قادر به تأمین نان روزانه خود هستند و به ندرت می توانند اقلام بهداشتی و پیشگیری از کرونا را تأمین کنند بنابراین نیاز است در این شرایط بسته معیشتی و بهداشتی برای کارگران مستأصل و بیکار فراهم شود.

    وی از راه اندازی پویش نذر سلامت در استان خبر داد و افزود: این پویش با همراهی کمیته امداد امام خمینی(ره)، مراکز نیکوکاری و مجموعه های مردمی، برنامه یزی و آغاز شده است.

    حسین پور افزود: امیدوارم با مشارکت مردم و خیران بتوانیم در این شرایط سخت، بسته های معیشت و سلامت مناسبی را تهیه و بین جامعه هدف توزیع کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبد معیشت ویژه کارگران فصلی تأمین می ‍شود/ آغاز توزیع سبد حمایتی بین 300 خانوار

سبد معیشت ویژه کارگران فصلی تأمین می ‍شود/ آغاز توزیع سبد حمایتی بین 300 خانوار