مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 15:352020-03-15سياسي

3 میلیون و 700 جفت دستکش طبی در دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام محسن کرمی عصر یکشنبه در حاشیه بازدید از داروخانه های زنجان در گفتگو با خبرنگاران، از شناسایی محموله ای شامل یک میلیون و دویست هزار جفت دستکش لاتکس و 2.

5 میلیون دستکش دستکش فریزری خبر داد و گفت: این محموله شاسایی شده، قبل از شیوع ویروس کرونا در کشور، به یک شرکت خارجی فروخته شده بود.

وی با اشاره به نیازی که این روزها در استان به این اقلام وجود داشته و اضطراری که مردم و مراکز درمانی به این اقلام دارند، افزود: این امکان وجود داشت که با توجه به شرایط امروز، برخی از مجموعه ها با یک نگاه منفی به این محموله نگاه کرده و برخورد غیرمتعارفی با آن داشته باشند.

دادستان زنجان ادامه داد: به همین خاطر مجموعه قضایی به این موضوع وارد شد و وضعیت حقوقی این معاملات را بررسی کرد که در نهایت به صحت این معاملات که مربوط به قبل از جریانات کرونا است، پی برد، لذا برای اینکه هم حقوق شهروندی و هم حقوق عامه رعایت شود، از طرف خارجی دعوت به عمل آمد و طی چند روز متوالی مذاکرات مفصل، طرف خارجی متقاعد شد تا این معامله را فسخ کرده و محموله را در اختیار مجموعه قضایی قرار دهد تا بتوانیم به مصرف داخلی برسانیم.

کرمی اظهار کرد: در خصوص این محموله باید به گونه ای عمل می کردیم که طرف خارجی که یکی از تجار مورد اعتماد بود و روابط مستمری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 میلیون و 700 جفت دستکش طبی در دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت

3 میلیون و 700 جفت دستکش طبی در دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت