مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 08:552020-03-15اجتماعي

کتاب «معماری مافوق طبیعی»، تصویری شفاف از معماری بایونیک


نویسندگان «معماری مافوق طبیعی»، قصد دارند به رابطه در حال تغییر بین محیط طراحی شده و دنیای طبیعی بپردازند و فرصت هایی را که از این تغییرات به وجود می آیند را بیان کنند.

- نویسندگان معماری مافوق طبیعی ، قصد دارند به رابطه در حال تغییر بین محیط طراحی شده و دنیای طبیعی بپردازند و فرصت هایی را که از این تغییرات به وجود می آیند را بیان کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کتاب معماری مافوق طبیعی در هفت فصل با عنوان های ژئو سفر (زمین کره)، اتمسفر (هوا کره)، هیدروسفر (آب کره)، زیست کره میکروبی، زیست کره گیاهی، زیست کره حیوانی و نوسفر (کره مبتنی بر تفکر انسان)، به قلم مشترک بلین برونل و مارک سوگهمر تالیف شده و توسط مازیار آصفی و ساناز سعادتی فر به فارسی ترجمه شده است.

این کتاب تلاش دارد بتواند ارتباط میان معماری و طبیعت را به مرحله ای فراتر از معمول برده و با مطرح کردن گونه ای معماری از جنس مافوق طبیعی، این ارتباط را بیش از پیش تقویت کند.

این اثر با معرفی همه جانبه این ارتباط و تبیین موضوعاتی مانند الهام از زمینه های مختلف طبیعت همچون زمین، آب، هوا، گیاهان و …، سعی دارد ذهن طراحان، مهندسان و بهره برداران را به اهمیت به کارگیری ماهرانه طبیعت و فرایندهای آن جلب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «معماری مافوق طبیعی»، تصویری شفاف از معماری بایونیک

کتاب «معماری مافوق طبیعی»، تصویری شفاف از معماری بایونیک