مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 11:262020-03-14اجتماعي

تلف شدن خرچنگ ها در سواحل قشم/علت در دست بررسی است


رییس اداره دریایی حفاظت محیط زیست دریایی استان هرمزگان از تلف شدن حدود 250 تا 300 قطعه لاشه خرچنگ از گونه شناگر آبی در سواحل قشم خبر داد و گفت: علت قطعی تلفات خرچنگ ها پس از بررسی نمونه ها مشخص و اعلام خواهد شد.

- ایسنا/هرمزگان رییس اداره دریایی حفاظت محیط زیست دریایی استان هرمزگان از تلف شدن حدود 250 تا 300 قطعه لاشه خرچنگ از گونه شناگر آبی در سواحل قشم خبر داد و گفت: علت قطعی تلفات خرچنگ ها پس از بررسی نمونه ها مشخص و اعلام خواهد شد.

افشین عسکری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: پیرو انتشار اخباری مبنی بر مرگ ومیر آبزیان در سواحل قشم در فضای مجازی، بلافاصله فرمانده یگان شهرستان قشم با تشکیل سه تیم مجزا، کل سواحل جزیره قشم را مورد پایش قرار دادند.

وی ادامه داد: در این بازدید و بررسی ها مشخص شد در ساحل جنوبی و در نواری به طول 100 تا 120 متر حدود 250 تا 300 قطعه لاشه خرچنگ از گونه شناگر آبی تلف شده اند، همچنین یک قطعه لاک پشت سبز نابالغ نیز در میان خرچنگ ها دیده شد.

رییس اداره دریایی حفاظت محیط زیست دریایی استان هرمزگان با بیان اینکه نمونه برداری های آب و نمونه لاشه ها جهت ارسال به آزمایشگاه انجام شد، اضافه کرد: مورد قابل توجه این است که تنها یک گونه خرچنگ خوراکی تلف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلف شدن خرچنگ ها در سواحل قشم/علت در دست بررسی است

تلف شدن خرچنگ ها در سواحل قشم/علت در دست بررسی است