مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 09:002020-03-14اقتصادي

طرح استقبال از بهار در مریانج اجرا می شود


شهردار مریانج از فعالیت های اجرایی طرح استقبال از بهار در راستای تقویت روحیه شهروندان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محسن معصوم علیزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح استقبال از بهار در شهر مریانج، اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا نتوانست اجرای طرح استقبال از بهار را متوقف کند و این طرح مانند سال های گذشته در شهر مریانج اجرا می شود تا عطر و بوی گل های رنگارنگ در کنار سفره های هفت سین و فضاسازی شهری، نوید بهاری دیگر را دهد.

وی ادامه داد: مردم در شرایط کنونی نیازمند روحیه هستند بنابراین هیچ فعالیت مربوط به استقبال از بهار که برای مردم ضرر نداشته باشد از جمله فضاآرایی شهری و گلکاری ها تعطیل نخواهد شد.

شهردار مریانج بیان کرد: در سالهای گذشته بیشتر برنامه های این شهرداری در راستای مسافران نوروزی انجام می شد، اما در ایام نوروز سال 99 با توجه به عدم پذیرش مسافران به دلایل جلوگیری از گسترش کرونا، برنامه های این شهرداری تنها در راستای تقویت روحیه شهروندان و خانه تکانی شهری انجام می شود.

وی افزود: رفت و روب، جمع آوری پسماند و ضدعفونی کردن معابر و اماکن پرتردد در حال حاضر برای ما اهمیت بسیار ویژه ای دارد لذا قبل از هر طرحی باید سلامت مردم در نظر گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح استقبال از بهار در مریانج اجرا می شود

طرح استقبال از بهار در مریانج اجرا می شود