مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 08:002020-03-14اقتصادي

طرح «استقبال از بهار» در مریانج کلید خورده است


شیوع ویروس کرونا نتوانست اجرای طرح «استقبال از بهار» را متوقف کند و این طرح مانند سال های گذشته در شهر مریانج اجرا می شود.

- همدان - شهردار مریانج گفت: شیوع ویروس کرونا نتوانست اجرای طرح استقبال از بهار را متوقف کند و این طرح مانند سال های گذشته در شهر مریانج اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن معصوم علیزاده صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح استقبال از بهار در شهر مریانج، اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا نتوانست اجرای طرح استقبال از بهار را متوقف کند و این طرح مانند سال های گذشته در شهر مریانج اجرا می شود تا عطر بوی گل های رنگارنگ در کنار سفره های هفت سین و فضاسازی شهری، نوید بهاری دیگر را دهد.

وی ادامه داد: مردم در شرایط کنونی نیازمند روحیه هستند لذا هیچ فعالیتی مربوط به استقبال از بهار که برای مردم ضرر نداشته باشد از جمله فضا آرایی شهری و گل کاری ها تعطیل نخواهد شد.

شهردار مریانج بیان کرد: در سال های گذشته بیشتر برنامه های این شهرداری در راستای جذب مسافران نوروزی انجام می شد اما در ایام نوروز سال 99 با توجه به عدم پذیرش مسافران به دلایل جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، برنامه های این شهرداری تنها در راستای تقویت روحیه شهروندان و خانه تکانی شهری انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «استقبال از بهار» در مریانج کلید خورده است

طرح «استقبال از بهار» در مریانج کلید خورده است