مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 06:052020-03-14اقتصادي

تداوم ضد عفونی بازار تاریخی تبریز در روزهای آینده


معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز با اشاره به ضدعفونی گسترده بازار تبریز، از تداوم اجرای عملیات ضد عفونی بازار بزرگ تبریز در روزهای آینده خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز با اشاره به ضدعفونی گسترده بازار تبریز، از تداوم اجرای عملیات ضد عفونی بازار بزرگ تبریز در روزهای آینده خبر داد.

محمدرضا قربانیان تبریزی در این خصوص اظهار کرد: از صبح روز پنج شنبه عملیات ضد عفونی و سم زدایی بازار بزرگ تبریز با مشارکت ماشین آلات و نیروهای خدماتی از مناطق دهگانه شهرداری تبریز اجرا شد که امری مهم و اساسی برای مقابله با شیوع ویروس خطرناک کرونا است.

وی افزود: با توجه به اعلام مسئولان بهداشتی مبنی بر احتمال بالای سرایت و شیوع ویروس کرونا در تجمعات و ترددهای بازار تبریز، نیروهای معاونت خدمات شهری به طور متناوب عملیات ضدعفونی و پاشش محلول ضد عفونی در بازار و هسته مرکزی شهر را اجرا خواهند کرد.

وی با هشدار نسبت به امکان شیوع بیماری ها در مکان هایی که تجمع انسانی وجود دارد از عموم شهروندان به خصوص بازاریان بازار بزرگ تبریز درخواست کرد همکاری لازم با عوامل خدمات شهری را داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شهرداری تبریز، قربانیان تبریزی با تقدیر از همکاری اصناف و کسبه بازار تاریخی تبریز با نیروهای خدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم ضد عفونی بازار تاریخی تبریز در روزهای آینده

تداوم ضد عفونی بازار تاریخی تبریز در روزهای آینده