مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اسفند 1398 ساعت 13:302020-03-13دانش

راه اندازی کارگاه تولید ماسک به همت بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان


مهدی مرادی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، گفت: ما در بسیج دانشجویی دانشگاه از اواسط آذر ماه شروع به آماده سازی و فعالیت در زمینه برگزاری هر چه بهتر ارودی راهیان نور را کردیم و خواهران و برادران ما در کارگروه راهیان .

- مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان گفت: با توجه به کمبود ماسک در استان کارگاهی راه اندازی شد که روزانه حدود 30 هزار ماسک تولید می شود.

مهدی مرادی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، گفت: ما در بسیج دانشجویی دانشگاه از اواسط آذر ماه شروع به آماده سازی و فعالیت در زمینه برگزاری هر چه بهتر ارودی راهیان نور را کردیم و خواهران و برادران ما در کارگروه راهیان نور به صورت شبانه روزی تلاش کردند تا این اردو بهتر از سال های گذشته برگزار شود متاسفانه حدود 2 هفته مانده به اردو، با توجه به شیوع ویروس کرونا دانشگاه تعطیل و اردوی راهیان نور هم لغو شد، اما بسیج دانشجویی توقفی نکرد و ما با عزمی قوی تر به مقابله با ویروس کرونا رفتیم.

مرادی در ادامه مطرح کرد: در قدم اول فراخوانی را تحت عنوان جذب آثار هنری برای ارائه به کادر درمانی جهت افزایش روحیه آنان داشتیم و در قدم بعدی با توجه به کمبود خون در استان پویشی در راستای اهدای خون راه انداختیم که خداروش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کارگاه تولید ماسک به همت بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان

راه اندازی کارگاه تولید ماسک به همت بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان