مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اسفند 1398 ساعت 11:452020-03-13دانش

400 هزار نفر در ورودی های مازندران تب سنجی شدند


دکتر حامد روحانی زاده روز جمعه در گفت گو با خبرنکار ایرنا افزود : تمامی ایستگاه های تب سنجی دانشگاه علوم پزشکی در جاده های ورودی به مازندران فعال هستند و به صورت جدی تمامی سرنیشینان خودروهای ورودی را تب سنجی می کنند.

ایستگاه تب سنجی از 2 هفته پیش با مصوبه قرارگاه پدافند زیستی در مبادی ورودی مازندران مستقر شد.

تمامی خودروهایی که بخواهند از سایر مناطق کشور وارد مازندران شوند در این ایستگاهها متوقف شده و سرنشینانش تب سنجی می شوند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام این که تب سنجی یا ارزیابی وضعیت مسافران ورودی به مازندران وارد مرحله جدیدی شده است ، گفت : اکنون علاوه بر تب سنجی ، در صورت رویارویی با هرگونه علائم مشکوک، فرد دارنده علایم یا با هزینه خودش در مازندران قرنطینه می شود یا باید به استان محل اقامتش بازگردد.

وی افزود : طبق تصمیم ستاد مقابله با ویروس کرونا استان ، تمامی هزینه های درمانی بیماران کرونایی غیر بومی در مازندران به صورت کامل دریافت می شود.

دکتر روحانی زاده تنها راه شکست ویروس کرونا را قطع کردن زنجیره انتقال آن دانست و گفت : تمامی اقدامات لازم برای قطع کردن زنجیره شیوع باید بدرستی و قاطعانه انجام شود و مردم مازندران هم باید در این زمینه کمک کنند و مهم ترین کمکشان هم ماندن در خانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 هزار نفر در ورودی های مازندران تب سنجی شدند

400 هزار نفر در ورودی های مازندران تب سنجی شدند