مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 19:062020-03-12پزشكي

تامین کادر درمانی بیمارستان قدیم طالقانی اهواز برای بیماران مبتلا به کرونا


سلطانعلی بهمنی پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا با بیان اینکه بیمارستان قدیم طالقانی اهواز با آماده سازی 40 تخت به درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا اختصاص یافته است، افزود: این بیمارستان دارای پنج تخت اورژانس و تحت مراقبت، هشت تخت آی سی یو و 27 تخت بستری در دو بخش جداگانه است.

وی اضافه کرد:بخش های این بیمارستان براساس رعایت پروتکل های بهداشتی و درمانی ایجاد شده اند و در صورت نیاز و صدور دستور از طرف مقامات دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، افزایش تخت های بستری و فضای فیزیکی پیش بینی شده است.

بهمنی با اشاره به پیام رهبری به کادر بهداشت و درمان، اظهار داشت: بیمارستان قدیم طالقانی اهواز در راستای لبیک به پیام رهبری و با هدف ارائه خدمات بهتر به بیماران حاد تنفسی ناشی از ویروس کرونا راه اندازی شده و تیم ضربت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به صورت شبانه روزی در مدت 2 هفته، این مرکز را از نظر خدماتی، تجهیزاتی و تاسیساتی آماده بهره برداری کرده است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه بیمارستان طالقانی قدیم اهواز، جزو املاک هلال احمر خوزستان است، این بیمارستان بر اساس تفاهم نامه مشترک دانشگاه علوم پزشکی و جمعیت هلال احمر خوزستان راه اندازی و در کمترین زمان ممکن تجهیز و به بهره برداری رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین کادر درمانی بیمارستان قدیم طالقانی اهواز برای بیماران مبتلا به کرونا

تامین کادر درمانی بیمارستان قدیم طالقانی اهواز برای بیماران مبتلا به کرونا