مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 07:352020-03-12پزشكي

خرامه ، یکصدا علیه کرونا


مصطفی دانش رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خرامه روز پنج شنبه اعلام کرد : به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، کارشناسان بهداشت محیط در طی بازدید ضربتی که با حکم دادستان و همکاری اماکن و نیروی انتظامی انجام گردید، هفت نانوایی،دو فروشگاه بزرگ مواد غذایی و دو قهوه خانه را پلمب کردند.

وی گفت: یکی از مواردی که می تواند موضوع کرونا را تشدید و در شیوع آن تأثیر بگذارد استعمال دخانیات بخصوص قلیان است.

این موضوع بسیار حائزاهمیت است و اولین کاری که انجام شد با دستور دادستان برای جمع آوری و برخورد با تمام کسانی که قلیان ارائه می دهند اقدام شد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خرامه از جمع آوری بیش از 113مورد قلیان و پلمب سه قهوه خانه متخلف در این شهرستان خبر داد و گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، کارشناسان بهداشت محیط در طی بازدید ضربتی که با حکم دادستان و همکاری اماکن و نیروی انتظامی انجام گردید، 113مورد قلیان در قهوه خانه های سطح شهر جمع آوری کردند و سه قهوه خانه پلمب نیز شد.

دانش در خصوص فعالیت نانوایی ها دراین شهرستان هم اظهار داشت: کلیه نانوایی ها باید به صورت کامل اصول بهداشتی و ضدعفونی طبق ضوابط شبکه بهداشت و درمان را رعایت کنند و دستگاه های پرداخت الکترونیک در دسترس مشتریان باشد که در غیراین صورت برخورد جدی خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرامه ، یکصدا علیه کرونا

خرامه ، یکصدا علیه کرونا