مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 06:052020-03-12فرهنگي

«به وقت تهران» منتظر عادی شدن اوضاع است/ تلاش برای عبور از کرونا


الهام شعبانی با اشاره به اینکه اجرای اولین تجربه کارگردانی اش با عنوان «به وقت تهران» در تالار قشقایی به تعویق می افتد از تلاش هنرمندان تئاتر برای کمک به هموطنان و عبور از بیماری کرونا گفت.

- الهام شعبانی با اشاره به اینکه اجرای اولین تجربه کارگردانی اش با عنوان به وقت تهران در تالار قشقایی به تعویق می افتد از تلاش هنرمندان تئاتر برای کمک به هموطنان و عبور از بیماری کرونا گفت.

الهام شعبانی بازیگر و طراح لباس تئاتر درباره اولین نمایشی که قرار است به عنوان کارگردان روی صحنه ببرد به خبرنگار مهر گفت: قرار بود از 19 فروردین ماه نمایش به وقت تهران را به عنوان اولین تجربه کارگردانی ام در تالار قشقایی مجموعه تئاترشهر به صحنه ببرم.

این نمایش نوشته لیلی عاج و در راستای همان دغدغه های اجتماعی وی است که در آن 7 بازیگر زن حضور دارند.

مسیح کاظمی، فرزانه سهیلی، یلدا عباسی، سوده شرحی، بهاره مشیری، غزاله جزایری، سمیرا برجی در این اثر نمایشی به ایفای نقش می پردازند.

وی ادامه داد: حدود 4 ماه برای اجرای نمایش تمرین کرده بودیم اما با شیوع بیماری کرونا تمرین ها را تعطیل کردیم و منتظر هستیم اوضاع به حالت طبیعی بازگردد.

با توجه به وضعیت پیش آمده فکر می کنم اجرای نمایش به تعویق بیفتد چون اگر هم تماشاخانه ها باز شوند ابتدا باید نمایش هایی که اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«به وقت تهران» منتظر عادی شدن اوضاع است/ تلاش برای عبور از کرونا

«به وقت تهران» منتظر عادی شدن اوضاع است/ تلاش برای عبور از کرونا