مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 16:352020-03-11اقتصادي

واحدهای صنفی خرامه تعطیل شد


تمامی اصناف شهرستان به غیر ازواحدهای صنفی میوه فروشی، قصابی، مرغ فروشی، سوپرمارکت ونانوایی، قنادان دیگر واحدها باید نسبت به تعطیلی واحد صنفی خود اقدام کنند.

- خرامه -رییس اتاق اصناف خرامه گفت: تمامی اصناف شهرستان به غیر ازواحدهای صنفی میوه فروشی، قصابی، مرغ فروشی، سوپرمارکت ونانوایی، قنادان دیگر واحدها باید نسبت به تعطیلی واحد صنفی خود اقدام کنند.

علیرضا ایزدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پس از اعلام رسمی شیوع کرونا در سطح کشور اتاق اصناف، اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خرامه، فرماندار شهرستان، شبکه بهداشت، اداره اماکن، شورای تأمین شهرستان و شهرداری، با برگزاری جلسات و نشست های مختلف تمهیدات لازم را برای کنترل این بحران در شهرستان خرامه در نظر گرفتند.

وی به فعالیت های اتاق اصناف در طی مدت اخیر به منظور پیشگیری از شیوع گسترده کرونا ویروس اشاره کرد و افزود: گشت مشترک اتاق اصناف و اداره صنعت معدن و تجارت و بهداشت به منظور بازرسی از واحدهای صنفی در شهرستان نظارت خود را تشدید کرد ودر این راستا تاکنون حدود 1‪4 واحد صنفی به دلیل عدم رعایت بهداشت پلمپ شده است.

رییس اتاق اصناف خرامه بیان کرد: پس از شیوع بیماری کرونا در سطح کشور اتاق اصناف شهرستان خرامه هشدارهای لازم را به واحدهای صنفی مرتبط با سلامت مردم به منظو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای صنفی خرامه تعطیل شد

واحدهای صنفی خرامه تعطیل شد