مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 09:062020-03-11پزشكي

پذیرش افراد در کمپ ها و مراکز نگهداری بهزیستی زنجان لغو شده است


محمد محمدی قیداری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: سالمندان، بیماران اعصاب و روان و معتادان جزء گروه های آسیب پذیر در بحث ابتلا به ویروس کووید 19 هستند که با اطلاع رسانی و آگاه سازی مددجویان و تاکید بر رعایت موارد بهداشتی تاکنون هیچ موردی از ابتلا به ویروس کرونا در این مراکز گزارش نشده است.

وی اضافه کرد: همه مددجویان ساکن در این مراکز مانند مراکز شبانه کودکان، سالمندان روزانه ثبت درجه حرارت انجام می شوند همچنین برای این مراکز ملاقات های عمومی و بازدیدها کنسل شده و پرسنل مراکز نیز همه موارد بهداشتی و محدودیت ورود و خروج را به طور کامل رعایت می کنند.

این مسؤول ادامه داد: با توجه به اینکه سالمندان جزو گروه های پرخطر محسوب می شوند لذا برای حفظ سلامتی سالمندان، خانواده ها می توانند به صورت تلفنی با آنها ارتباط بگیرند، حتی به خیران اعلام شده که در شرایط فعلی تنها به صورت غیرحضوری می توانند به این مراکز خدمات ارائه کنند.

محمدی افزود: در تمامی مراکز نگهداری اتاق قرنطینه برای افرادی که خانواده ای ندارند برای نگهداری پیش بینی شده و بسته بهداشتی کامل در اختیار آنها قرار می گیرد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان ادامه داد: به منظور پیشگیری از شیوع و انتقال ویروس کرونا بررسی و نظارت بر مراکز شبانه روزی توانبخشی، اجتماعی و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش افراد در کمپ ها و مراکز نگهداری بهزیستی زنجان لغو شده است

پذیرش افراد در کمپ ها و مراکز نگهداری بهزیستی زنجان لغو شده است