مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 19:352020-03-10ورزشي

مستاجران اماکن ورزشی خوزستان تا پایان سال از پرداخت اجاره معاف شدند


افشین حیدری سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی تمامی اماکن ورزشی تا پایان سال، طی ابلاغیه وزارت ورزش مصوب شد که تا آخر امسال از مستاجران اماکن و باشگاه های ورزشی استان اجاره بها اخذ نشود.

وی با اشاره به اینکه سلامت آحاد جامعه از جمله ورزشکاران در شرایط کنونی بسیار مهم است گفت: انتظار داریم همه بهداشت فردی را به خوبی رعابت کرده تا از ابتلا به بیماری کرونا در امان باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: در حال حاضر تمام کشور با بحران کرونا مواجه شده و ورزشکاران از این موضوع مستثنی نیستند لذا همه ما باید دست به دست هم دهیم و با رعایت نکات ایمنی به سلامت جامعه کمک کنیم.

وی در ادامه به برگزاری کلیه مجامع انتخاب رییس هیات های ورزشی استان در سال 99 اشاره کرد و گفت: پیش از این قرار بود مجمع انتخاب رییس چند هیات ورزشی در اسفندماه برگزار شود اما با توجه به شیوع بیماری کرونا و در راستای سلامت همکاران، تمامی این مجامع در ابتدای سال 99 برگزار خواهد شد.

ویروس کرونا که رسما کووید – 19 نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستاجران اماکن ورزشی خوزستان تا پایان سال از پرداخت اجاره معاف شدند

مستاجران اماکن ورزشی خوزستان تا پایان سال از پرداخت اجاره معاف شدند