مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 12:102020-03-10اقتصادي

بسیجیان جاجرم را در تولید ماسک خودکفا می کنند


تولید ماسک را با ظرفیت بسیج آغاز نموده ایم و پیش بینی ما خودکفایی شهرستان در تولید ماسک است.

- سرگرد اسماعیل محمد نیا در گفتگو با مهر افزود: هم اکنون با استفاده از ظرفیت بسیج، تولید ماسک در کارگاه های خانگی شهرستان جاجرم آغاز شده است.

وی درباره میزان تولید در این کارگاه ها بیان کرد: بنا به پیش بینی های ما این کارگاه ها استعداد تولید روزانه بیش از هزار ماسک را دارند که امیدواریم پاسخ گوی نیاز هم شهریان عزیز باشد.

محمدنیا افزود: از امروز کار به صورت جدی آغاز شده است و امیدواریم از فردا بتوانیم ماسک های تولیدی را به متقاضیان عرضه نماییم.

فرمانده سپاه جاجرم درباره نوع ماسک های تولیدی توسط بسیجیان عنوان کرد: ماسک های تولیدی از نوع دولایه هستند که مجوزهای لازم را از سازمان غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان و شبکه بهداشت شهرستان نیز اخذ نموده است.

وی از تهیه پارچه اسپان باند مورد نیاز توسط سپاه و دوخت توسط بسیجیان در کارگاه های خانگی را گوشه ای از ظرفیت بی دلیل بسیج و هم افزایی سپاه با نهادهای متولی در راه مبارزه با کرونا عنوان کرد.

محمدنیا درباره شرایط و مکان توزیع ماسک های تولیدی گفت: بسیج سازندگی شهرستان مسئولیت توزیع را دارد و اولویت اول ما هم توزیع در شبکه بهداشت شهرستان است ولی درباره مکان و نحوه توزیع هنوز تصمیم قطعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیجیان جاجرم را در تولید ماسک خودکفا می کنند

بسیجیان جاجرم را در تولید ماسک خودکفا می کنند