مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 11:362020-03-10فرهنگي

اجرا بعد از بهبود شرایط/ با جان بازیگران نوجوانم بازی نمی کنم


اشکان خطیبی عنوان کرد بعد از عادی شدن شرایط و از بین رفتن خطر شیوع بیماری کرونا برای ادامه اجراهای 2 نمایش «پزشک نازنین» و «چخوف خوانی زیر نظر نماینده فدراسیون روسیه» اقدام می کند.

- اشکان خطیبی عنوان کرد بعد از عادی شدن شرایط و از بین رفتن خطر شیوع بیماری کرونا برای ادامه اجراهای 2 نمایش پزشک نازنین و چخوف خوانی زیر نظر نماینده فدراسیون روسیه اقدام می کند.

اشکان خطیبی بازیگر و کارگردان تئاتر که قبل از تعطیلی تماشاخانه ها به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، 2 نمایش پزشک نازنین و چخوف خوانی زیر نظر نماینده فدراسیون روسیه را با حضور تعدادی از هنرجویانش در تماشاخانه سپند روی صحنه داشت، درباره ادامه اجراهای این نمایش ها به خبرنگار مهر گفت: این نمایش در سالنی خصوصی اجرا می شد و ما نیز با تماشاخانه قرارداد داریم بنابراین تا زمانی که شرایط عادی نشود و خیال خودم راحت نباشد عجله ای برای اجرای نمایش ها ندارم.

وی ادامه داد: در اجرای این آثار رابطه تنگانگی بین شخصیت ها وجود دارد و بازیگران در تماس نزدیک با هم هستند بنابراین با وجودی که همه ما از این وضعیت و شرایط ناراحت هستیم اما تا زمانی که یک آسایش اولیه به وجود نیاید و شرایط عادی نشود با جان بازیگرانم بازی نمی کنم و اجرا نخواهم رفت چون در صورت بروز اتفاقی نمی دانم جواب پدر و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرا بعد از بهبود شرایط/ با جان بازیگران نوجوانم بازی نمی کنم

اجرا بعد از بهبود شرایط/ با جان بازیگران نوجوانم بازی نمی کنم