مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 11:262020-03-10فرهنگي

رادیو فرهنگ و تولید 25 برنامه برای نوروز سال 99


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علیرضا حبیبی سرپرست شبکه رادیویی فرهنگ با اعلام برنامه های تدارک دیده شده برای نوروز گفت: این شبکه رادیویی با 26 عنوان برنامه در قالب 274 برنامه از 25 اسفندماه به استقبال نوروز می رود.

- ، علیرضا حبیبی سرپرست شبکه رادیویی فرهنگ با اعلام برنامه های تدارک دیده شده برای نوروز گفت: این شبکه رادیویی با 26 عنوان برنامه در قالب 274 برنامه از 25 اسفندماه به استقبال نوروز می رود.

وی در خصوص ویژه برنامه های رادیو فرهنگ گفت: بوی عیدی ، بهارگردی ، آیین سوگند و پارینه سال برنامه هایی هستند که از 25 تا 29 اسفندماه در استقبال از نوروز با موضوعات مختلف پخش می شوند.

حبیبی افزود: ساز نوروز نام برنامه ای ویژه از این شبکه است که تمامی گروه های برنامه ساز در بخش های مختلف تولید و پخش آن را برعهده دارند و به فراخور رسالت هر گروه بخش های این برنامه متناسب با این مساله تفاوت دارد.

سرپرست رادیو فرهنگ از برگزاری مشاعره بهاری در این شبکه خبرداد و افزود: پیش از نوروز با تلاش همکاران تولید کننده برنامه حریر سخن در بازه زمانی کوتاه و فشرده این برنامه با مضمون مشاعره بهاری با اشعار ویژه بهار و نوروزخوانی به کارشناسی استاد اسماعیل آذر ضبط شد و برای پخش در جدول برنامه های نوروزی قرار گرفت تا علاقه مندان به مشاعره در تعطیلات ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رادیو فرهنگ و تولید 25 برنامه برای نوروز سال 99

رادیو فرهنگ و تولید 25 برنامه برای نوروز سال 99