مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 09:362020-03-10پزشكي

بیماران در اولویت ویروس کرونا


خنده تلخی بر لب داشت و گفت؛ می گویند این مریضی (کرونا) بیشتر باعث مرگ و میر افرادی مثل من می شود؛ دیابت دارم 55 ساله ام فکر نمی کنم خیلی پیر باشم ولی وقتی در اخبار می شنوم که خیلی از من جوانتر هم جان خود را از دست داده اند، پس من در اولویت بیشتری قرار دارم که با شیوع جدی تر کرونا از پا در خواهم آمد.

زن میانسال که ناامید به نظر می رسد می گوید اخبار را که پیگیری می کنم معمولا حواسم به این نکته هست که ببینم فرد جان باخته بر اثر کرونا بیماری زمینه ای که می گویند بدن های ضعیف تری دارند داشته است یا نه که معمولا هم دیده ام که در اخبار گفته می شود سرطان، دیابت و یا بیماری قلبی داشته اند.

ادامه می دهد؛ به هر حال من که سال ها است با بیماری ام سر کرده ام حالا هم اگر با این بیماری واگیر بمیرم چه باید کرد.

در شرایطی که سیستم ایمنی با استرس هم می تواند ضعیف شود و زمینه ابتلا به بیماری‎های جسمی را بیشتر و مهربانی و انصاف حکم می کند برای آرامش این افراد نیز اهمیت قائل بود و در اخبار برجسته سازی بر فوت شدگانی با بیماری و دارای کهولت سن نشود.

فرد دیگری که می گوید بیماری قلبی و عروقی دارد در حالیکه بدون هیچ وسیله محافظتی اعم از ماسک و دست کش در یک مراسم ختم شرکت کرده است میگوید هر چه خواست خدا باشد همان میشود ولی این بیماری کرونا که آمده برای امثال ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران در اولویت ویروس کرونا

بیماران در اولویت ویروس کرونا