مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 08:312020-03-10دانش

خرید خدمتی که ممکن است نیروهایش ساسی از آب در بیاید!


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فرزانه شعبانی _* خیر آقای ساس! حالا که وزارتخانه کمر همت بسته معلم هایش را از این فروشگاه های اینترنتی سفارش میدهد اجازه نمیدهیم تو و امثال تو از این آبی که گل آلود شده ماهی بگیرید! این نتیجه خرید خدمات شرم آوری است .

- خرید خدمات در آموزش و پرورش یکی از جنجالی ترین مسائل چند وقت اخیر است که بسیاری از فرهنگیان نسبت به این ماجرا واکنش نشان دادند.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فرزانه شعبانی _* خیر آقای ساس! حالا که وزارتخانه کمر همت بسته معلم هایش را از این فروشگاه های اینترنتی سفارش میدهد اجازه نمیدهیم تو و امثال تو از این آبی که گل آلود شده ماهی بگیرید! این نتیجه خرید خدمات شرم آوری است که قرار است رخ بدهد! زد و یکی از نیروهایشان ساس درآمد، نسخه این چنینی پیچید، چه کار میکنید آن وقت؟!من همانی هستم که میگویم اگر یک فساد اخلاقی در جامعه پخش شد قشر بچه انقلابی ها نباید به آن دامن بزند تا زیاد گنده اش نکنند.

حالا، اما نمیتوانم ساکت باشم، مثل قضیه جنتلمن، قضیه رقاصی در مدارس! و هزارتا بی برنامگی پرسنل و معلمان که ته آن ها همگی برای به وجود آوردن شادی و جذابیت منجر می شود به پخش آهنگ و قر دادن! این بار، اما نمی توانم ساکت بنشینم تا نسخه زندگی و اوقات فراغت کودکانمان و دانش آموزانمان به دست فاسد تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید خدمتی که ممکن است نیروهایش ساسی از آب در بیاید!

خرید خدمتی که ممکن است نیروهایش ساسی از آب در بیاید!