مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 07:102020-03-10پزشكي

اگر این 3 علامت را همزمان داشتید کرونا مثبت هستید!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دکتر صدرالله محمودی؛ عضو هیئت علمی دانشگاه بقیه الله (عج) و متخصص طب اورژانس درباره سابقه شیوع ویروس ها در کشورهای مختلف اظهار کرد: - رییس سابق اورژانس بیمارستان بقیه الله (عج) با تشریح 3 علامت بیماران کرونا گفت: این احتمال وجود دارد که نتیجه کیت کرونا، مثبت باشد اما فرد مبتلا به ویروس کرونا نباشد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، دکتر صدرالله محمودی؛ عضو هیئت علمی دانشگاه بقیه الله (عج) و متخصص طب اورژانس درباره سابقه شیوع ویروس ها در کشورهای مختلف اظهار کرد: در دنیا تعداد بسیاری ویروس وجود دارد که کروناویروس یک نوع از آنهاست؛ هر ویروس یک بیماری زایی خاص دارد.

وی ادامه داد: ویروس های آنفلوآنزا و سرماخوردگی با نامهای مختلف در فصل سرما عمدتاً شایع می شوند و ایجاد بیماری می کنند؛ در گذشته نیز اپیدمی های استانی به صورت اندمیک داشته ایم که با درمان و پیشگیری رفع شده اند همچنین امسال در فصل پاییز شاهد اپیدمی آنفلوآنزا تحت عنوان N1H1 بودیم که خوشبختانه مهار شد.

متخصص طب اورژانس تصریح کرد: کروناویروس نیز طیاین سالها بوده است؛ در سال 2003 تحت عنوان بیماری سارس و در سال 2012 با نام مرس در آسیا گسترش یافت و سپس کنترل شد؛ کروناویروس جدید، اواخر سال 2019 از چین گسترش یافت و در بسیاری از کشورها من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر این 3 علامت را همزمان داشتید کرونا مثبت هستید!

اگر این 3 علامت را همزمان داشتید کرونا مثبت هستید!