مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 07:062020-03-10اقتصادي

پلمب 27 واحد صنفی متخلف در صومعه سرا/ 6100 ماسک و دستکش کشف شد


رییس بازرسی اداره صمت صومعه سرا با اشاره به پلمب 27 واحد صنفی متخلف در راستای مقابله با ویروس کرونا، گفت: در این مدت شش هزار و 100 ماسک و دستکش در صومعه سرا کشف شده است.

- جمهور قلی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه واحد بازرسی و نظارت اداره صنعت معدن و تجارت صومعه سرا با شیوع ویروس کرونا از 4 اسفند ماه اقدام به اجرای گشت های مشترک کرده است، افزود: بازرسی ها و نظارت از داروخانه ها و واحدهای صنفی بازرسی در دستور کار قرار گرفت.

رییس بازرسی اداره صمت صومعه سرا با بیان اینکه در طول بازرسی ها سه واحد داروخانه که اقدام به احتکار 5000 هزار ماسک و 1100 دستکش کرده بود شناسایی و با تشکیل پرونده به دستگاه های قضایی معرفی شدند، گفت: در هفته جاری نیز در راستای گزارشات مردمی از تعدادی از یک سوپر مارکت و مغازه فروش کفش بازرسی شد.

وی با اشاره به اینکه 1000 عدد دستکش یک بار مصرف کشف و شناسایی شد، اظهار کرد: این تعداد ماسک و دستکش بعد از هماهنگی با دادستان شهرستان به کادر پزشکی بیمارستان امام خمینی صومعه سرا تحویل داده شد.

قلی زاده در ادامه به هشدارها و اخطاریه های داده شده به واحدهای صنفی نیز اشاره و تصریح کرد: 3 واحد نانوایی به دلیل نداشتن فروشنده و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و تعداد 24 واحد قلیان سرا و قهوه خانه و کافی شاپ با دستور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 27 واحد صنفی متخلف در صومعه سرا/ 6100 ماسک و دستکش کشف شد

پلمب 27 واحد صنفی متخلف در صومعه سرا/ 6100 ماسک و دستکش کشف شد