مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 07:002020-03-10اقتصادي

تصمیم تعطیلی روزبازارها با فرمانداری است/ زباله گردها ایمن می شوند


معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: مرجع تصمیم گیری تعطیلی روزبازارها با شهرداری نیست اما اگر به ما ابلاغ شود، ورود می کنیم .

- وحید علی ضمیر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه چندین جلسه برای تعطیلی روزبازارها و شب بازارها داشتیم اظهار کرد: در این زمینه مرجع تصمیم گیری شهرداری نیست اما اگر ابلاغ شود با تمام توان روزبازارها را تعطیل می کنیم.

وی با بیان اینکه مرجع تصمیم برای روزبازارها فرمانداری است افزود: با این وجود اگر به ما ابلاغ شود با تمام توان آمادگی داریم که در این زمینه ورود کنیم.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان تصریح کرد: براساس مصوبه کمیته پیشگیری و کنترل کروناویروس، روزبازارهای همدان باید تعطیل شود اما باید فرمانداری به عنوان مرجع به ما ابلاغ کند.

وی خاطرنشان کرد: تعطیلی روزبازارها نیازمند هماهنگی و همکاری برخی نهادها مانند دستگاه های قضایی، نظارتی، انتظامی و فرمانداری است و باید حکم تعطیلی آن ها اخذ شود تا تعطیلی روزبازارها را اعلام کنیم.

علی ضمیر با اشاره به اینکه در هر روزبازار حدود 200 تا 250 دستفروش وجود دارد گفت: پیگیری تعطیلی روزبازارها و شب بازارهای همدان طبق مکاتبات با دستگاه های ذیربط انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم تعطیلی روزبازارها با فرمانداری است/ زباله گردها ایمن می شوند

تصمیم تعطیلی روزبازارها با فرمانداری است/ زباله گردها ایمن می شوند