مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 05:452020-03-10اجتماعي

آموزش مجازی دانش آموزان در چهارمحال وبختیاری در دستورکار قرارگرفت


مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری گفت: آموزش مجازی دانش آموزان در چهارمحال و بختیاری دستور کار قرار گرفته است.

- فرحناز قائد امینی با تشریح برنامه های اداره کل آموزش و پرورش استان در ایام تعطیلی مدارس بیان کرد: در شرایط خاصی قرار گرفته ایم که زندگی ما را در همه ابعاد مورد تأثیر قرار داده است ولی آنچه مورد نظر است این است که زندگی جریان دارد و ما باید برای شرایط امروز نیز برنامه ریزی کنیم و با رعایت الزامات و توصیه ها از این شرایط گذر کنیم.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس گفت: تعطیلی مدارس برای جلوگیری از شیوع این بیماری و پیشگیری از ابتلاء دانش آموزان و سایر افراد جامعه در نظر گرفته شده و من از همه اولیا و دانش آموزان می خواهم که توصیه های پزشکی را رعایت کنند و تا حد امکان از منازل خود خارج نشوند تا به یاری خدا از این شرایط بحرانی گذر کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت های در نظر گرفته شده برای این ایام گفت: بلافاصله پس از اعلام تعطیلی مدارس جلسات متعددی با حضور صاحب نظران در سطوح بالای تصمیم گیری آموزش و پرورش استان برگزار و پیرامون چگونگی ادامه فرآیند آموزش و یادگیری بحث و تبادل نظر شد و تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مجازی دانش آموزان در چهارمحال وبختیاری در دستورکار قرارگرفت

آموزش مجازی دانش آموزان در چهارمحال وبختیاری در دستورکار قرارگرفت