مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 16:552020-03-09پزشكي

بیمارستان بزرگ دزفول کمبودی از نظر امکانات درمانی ندارد


بیمارستان بزرگ دزفول از نظر دپوی دارو و تجهیزات پزشکی مورد نیاز برای درمان بیماران مبتلابه کرونا با کمبود مواجه نیست.

- علی بختیاری در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: قبل از شیوع ویروس کرونا در ایران، یک کارگروه در سطح هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی دزفول تشکیل شد و اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کووید 19 مطرح شد و سپس در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به ایزوله کردن دو بخش در بیمارستان بزرگ دزفول برای بیماران حاد تنفسی، افزود: بیماران مشکوک به کرونا در بخشی از ساختمان اورژانس جدید بستری می شوند و اقدامات اولیه برای این افراد صورت می پذیرد، همچنین بخش جدید ایزوله حاد تنفسی با در نظر گرفتن تمام اقدامات حفاظتی مورد نیاز بیماران نیز برای بستری آنها تدارک دیده شده و ضمن اینکه بخش آی سی یو 3 نیز برای بستری بیماران بدحال تر در نظر گرفته شده است.

رییس بیمارستان بزرگ دزفول تصریح کرد: اقداماتی همچون تأمین وسایل کیت حفاظت فردی، استفاده از ماسک و استفاده از ماسک صورت برای پرسنل، پزشکان و پرستاران نیز انجام شده است.

بختیاری عنوان کرد: با توجه به اینکه پیش بینی می شود ویروس کرونا طی روزهای آینده به پیک برسد دپوی قابل توجهی از داروهای خاص برای بیماران و وسایل مورد نیاز در بیمارستان بزرگ دزفول صورت گرفته است؛ بنابراین به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان بزرگ دزفول کمبودی از نظر امکانات درمانی ندارد

بیمارستان بزرگ دزفول کمبودی از نظر امکانات درمانی ندارد