مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 16:452020-03-09بين الملل

قاسمی: در روزهای سخت مبارزه با کرونا برخی با آمریکا همراه شده اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بهرام قاسمی سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاریس در مطلبی که در صفحه توییتر سفارت ایران در فرانسه منتشر شد با اشاره به آن هایی که این روز ها با فشار های آمریکا علیه ملت ایران همراه شده اند، - بهرام قاسمی خطاب به آن هایی که با فشار های آمریکا علیه ایران آن هم در بحبوحه مبارزه مردم ایران با کرونا همراه شده و بر این فشار ها می افزایند، گفت: این روز ها نیز می گذرد، شرمسار تاریخ نشویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بهرام قاسمی سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاریس در مطلبی که در صفحه توییتر سفارت ایران در فرانسه منتشر شد با اشاره به آن هایی که این روز ها با فشار های آمریکا علیه ملت ایران همراه شده اند، عنوان کرد: این روز ها نیز می گذرد! در بحبوحه مبارزه مردم ایران با کرونا که صرفا با اتکا به توان و داشته های ملی صورت می پذیرد، برخی به جای درک موقعیت و مساعدت به ایرانیان، در تبعیت از فشار های حداکثری آمریکا خواسته یا ناخواسته به بهانه های واهی به این فشار ها می افزایند.

شرمسار تاریخ نشویم! گفتنی است، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران اخیرا در پیامی توییتری با مخاطب قرار دادن رییس جمهور آمریکا نوشت: دونالد ترامپ کینه توزانه و با هدف خشکاندن منابع مورد نیاز ایران برای جنگیدن با کووید 19 (ویر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاسمی: در روزهای سخت مبارزه با کرونا برخی با آمریکا همراه شده اند

قاسمی: در روزهای سخت مبارزه با کرونا برخی با آمریکا همراه شده اند