مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 16:352020-03-09اقتصادي

جای خالی نظارت بر بازار محصولات بهداشتی و ضدعفونی در جنگ کرونایی + فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در شرایط بحرانی و غیرعادی جامعه قطعاً افزایش نظارت و برخورد سریع و قاطع با متخلفان و سو استفاده کنندگان در کنترل جو روانی و تنظیم بازار بسیار مؤثر است.

با شیوع ویروس کرونا در بخش هایی از استان گیلان و به ویژه در شهرستان تالش، شاهد کمبود برخی اقلام و لوازم بهداشتی و ضدعفونی کننده هستیم، انتظار می رود باگذشت ده ها روز از شیوع این ویروس، شاهد دسترسی آسان تر مردم به این اقلام و لوازم در سطح شهرستان ها باشیم که متأسفانه در برخی موارد، هنوز شاهد کاستی هایی هستیم که اعتراضات برخی از مردم را در پی داشته است.

خبرنگار فارس در تالش امروز با همراهی رییس و بازرسان اداره صمت تالش در داروخانه شبانه روزی این شهر حاضر شده و در جریان روند خدمات رسانی و عرضه اقلام و مواد بهداشتی و امثال آن در این مرکز قرار گرفت.

بر اساس مشاهدات خبرنگار ما، ماسک و برخی اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده باقیمت مناسب در این مرکز در حال توزیع است، اما برخی مراجعین به نبود برخی اقلام دارویی در شهرستان معترض هستند و از خبرنگار فارس درخواست پیگیری مشکلات و نبود برخی داروها را داشتند.

آقابابایی، رییس اداره صنعت تالش با اشاره به بازرسی های روزانه این اداره از مراکز مختلف گفت: امروز نیز بر روند توزیع ماسک و سایر اقلام دارویی و بهداشتی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی نظارت بر بازار محصولات بهداشتی و ضدعفونی در جنگ کرونایی + فیلم

جای خالی نظارت بر بازار محصولات بهداشتی و ضدعفونی در جنگ کرونایی + فیلم