مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 16:002020-03-09اقتصادي

اعلام آمادگی جهاددانشگاهی قم در تامین کیت های تشخیص کرونا


معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری قم گفت: جهاد دانشگاهی قم در تامین کیت های تشخیص کرونا و تجهیزات مورد نیاز در سطح استان، اعلام آمادگی کرده است.

- ایسنا/قم معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری قم گفت: جهاد دانشگاهی قم در تامین کیت های تشخیص کرونا و تجهیزات مورد نیاز در سطح استان، اعلام آمادگی کرده است.

مهرداد غضنفری امروز در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان در سالن کرامت استانداری قم اظهار کرد: در تامین تجهیزات سه مسیر در تولید داخل استان، منابع ملی و واردات پیش روی ما قرار دارد.

معاون استاندار افزود: در داخل استان ظرفیت محدودی در تولید تجهیزات وجود داشت و دستگاههایی را جهت تولید مواد ضدعفونی کننده مستقر کردیم که در هلال احمر روزانه 15 هزار بطری تولید می شود و دستگاه های دیگری درحال تولید آزمایشی محلول ضد عفونی هستند.

وی بیان کرد: بخشی از واحدها در وارد شدن به چرخه تولید نیاز به مجوز بهداشتی دارند که در این باره چنددستگاه در خصوص تولید با رعایت الزامات بهداشتی اعلام آمادگی کرده اند که باید موانع سریع تر رفع شود.

غضنفری تصریح کرد: مسیر دوم استفاده از منابع ملی است که در این باره یک میلیون ماسک در استان قم توزیع شد و در این میان 800 هزار ماسک در قم تامین شده بود و 600 هزار ماسک نیز از ظرفیت صا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی جهاددانشگاهی قم در تامین کیت های تشخیص کرونا

اعلام آمادگی جهاددانشگاهی قم در تامین کیت های تشخیص کرونا