مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 09:252020-03-09سياسي

شیرخوارگاه مادر کرمان ضدعفونی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز دوشنبه ایرنا، عباس صادق زاده با بیان اینکه شیرخوارگاه مادر کرمان تنها بخش دولتی در مراقبت و نگهداری کودکان صفر تا سه سال است افزود: 57 مرکز خیریه ای و هیات امنایی وظیفه پذیرش، مراقبت و تربیت فرزندان سه تا 18 سال بی سرپرست و بدون سرپرست موثر در سراسر استان کرمان را بر عهده دارند.

وی با اشاره به آمار 45 نفری نوزدان و کودکان پذیرش شده در شیرخوارگاه مادر اظهار داشت: این کودکان با حکم قضایی در شیرخوارگاه پذیرش و در فرآیند فرزندخواندگی به خانواده های متقاضی واگذار می شوند.

صادق زاده ضمن قدردانی از رویکرد متفاوت و جدید ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه مسائل اجتماعی یادآور شد: ارتش رویکرد و تعامل بسیار مناسبی با سازمان بهزیستی به عنوان تخصصی ترین سازمان به عنوان متولی مسائل اجتماعی داشته است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان از آمادگی برای تفاهم با یگان آماد و پشتیبانی منطقه جنوب شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران (نزاجا) در موضوعات مختلف اجتماعی خبر داد و یادآور شد: تفکر و رویکرد جدید ارتش با دانش و تجربه بهزیستی می تواند به تفاهم نامه هایی منجر شود تا اقدامات موثر مشترکی برای تحقق سلامت اجتماعی جامعه رقم بخورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیرخوارگاه مادر کرمان ضدعفونی شد

شیرخوارگاه مادر کرمان ضدعفونی شد