مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 07:102020-03-09سياسي

صدور بیش از 450 رأی مجازات جایگزین حبس در چهارمحال و بختیاری


رییس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری از صدور بیش از 450 رأی مجازات های جایگزین حبس در ده ماهه نخست سال 98 در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل چهارمحال و بختیاری، احمدرضا بهرامی از صدور بیش از 450 رأی مجازات های جایگزین حبس در ده ماهه نخست سال 98 خبر داد و گفت: مجازات های جایگزین حبس دو هدف عمده کاستن از حجم پرونده ها در محاکم قضایی و جمعیت کیفری زندان ها و کاستن از آثار سوء مجازات زندان بر زندانیان را دارد.

وی با بیان اینکه دادگستری چهارمحال و بختیاری اهداف دستورالعمل کاهش جمعیت کیفری را به جد دنبال می کند، خاطرنشان کرد: طی این مدت تعداد 451 رأی منجر به کاهش جمعیت کیفری از جمله الزام به خدمات عمومی رایگان، دوره مراقبت، محرومیت از حقوق اجتماعی، نظارت تحت سامانه های الکترونیکی و .

صادر شده است.

رییس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از این تعداد، 389 مورد مربوط به تعلیق اجرای حکم، 41 مورد مربوط به تعویق ساده و مراقبتی و 21 مورد مربوط به نظام نیمه آزادی تحت سامانه های مراقبتی بوده است.

بهرامی با تأکید بر استفاده حداکثری از مجازات های جایگزین حبس اظهار کرد: آرای مجازات جایگزین حبس برای مرتکبین جرائم عمد که دارای شرایطی از جمله نداشتن سابقه کیفری باشند و حداکثر مجازات قانونی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور بیش از 450 رأی مجازات جایگزین حبس در چهارمحال و بختیاری

صدور بیش از 450 رأی مجازات جایگزین حبس در چهارمحال و بختیاری