مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 22:152020-03-08بين الملل

چرا آمریکا عراق را تهدید به تحریم کرد


زمانی که ارتش آمریکا نیرو های حشد الشعبی را در غرب عراق بمباران کرد سپس فرماندهان محور مقاومت که مهمترین نقش را در نابودی داعش داشتند شبانه به شهادت رساند، - پرس تی وی، العالم، الکوثر می توانند علاوه بر ارائه تحلیل های قوی برای آگاهی بیشتر مردم عراق درباره جنایات آمریکا نقش این رژیم متجاوز در بازسازی نشدن این کشور برای مدت بیست سال با وجود فروش نفت بسیار را یادآوری کنند.

گروه فرهنگ و هنر : زمانی که ارتش آمریکا نیرو های حشد الشعبی را در غرب عراق بمباران کرد سپس فرماندهان محور مقاومت که مهمترین نقش را در نابودی داعش داشتند شبانه به شهادت رساند، هرگز به این مهم نمی اندیشید که این جنایات مقدمه ای باشد برای عمومی شدن نفرت از آمریکا و دلیل خروج از عراقی که ده ها میلیارد دلار صرف اشغال آن کرده بود.

مساله اینجاست که واشنگتن می داند اگر از عراق خارج شود این روند به معنای دوستی همه ملت های منطقه خواهد بود و با توسعه اقتصادی و سیاسی میان این کشور ها دیگر جایی در غرب آسیا که مهم ترین نقطه ژئواستراتژیک جهان است نخواهند داشت.

پس آمریکا رسانه های نظام سلطه را در مسیر کتمان و یا استحاله واقعیت به خط خواهد کرد.

تاکنون دیده ایم که رسانه های غربی، صهیونیستی و سعودی بسیار تلاش کرده اند که ایران را دشمن عراق و مداخله گر در آن کشور نشان دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا آمریکا عراق را تهدید به تحریم کرد

چرا آمریکا عراق را تهدید به تحریم کرد