مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 15:502020-03-08سياسي

یک مهمانسرا در بوشهر تخلیه و تعطیل شد /پلمب 6 خانه مسافری


با بررسی های به عمل آمده یک واحد مهمانسرا در شهر بوشهر که به شکل غیرقانونی مسافر پذیرش کرده بود، تخلیه و تعطیل شد.

- ایسنا/بوشهر با بررسی های به عمل آمده یک واحد مهمانسرا در شهر بوشهر که به شکل غیرقانونی مسافر پذیرش کرده بود، تخلیه و تعطیل شد.

امروز 18 اسفند 1398، محمدحسین ارسطوزاده از تعطیلی یک واحد مهمانسرا در استان بوشهر خبر داد و گفت: بازرسین ستاد این اداره کل در بررسی های صورت گرفته یک واحد مهمانسرا که به صورت غیر قانونی اقدام به پذیرش مسافر نموده بود را پس از طی مراحل قانونی و با همکاری و همراهی مراجع قضایی و انتظامی نسبت به تخلیه و تعطیلی واحد مذکور اقدامات لازم را صورت دادند .

وی همچنین از پلمب تعدادی خانه مبله و آمار گزارشات مردمی خبر داد و تصریح کرد: تاکنون 6 خانه مسافری با دستور قضایی پلمب شده اند و تعداد 15 واحد نیز تخلیه و تعطیل شده است .

مدیرکل میراث فرهنگی استان بوشهر ادامه داد: تعداد 50 مورد تاکنون گزارش تخلف از اجاره خانه های مسافری داده شده است که از این تعداد 30 مورد تلفنی و از طریق شماره 33323177 و تعداد 20 مورد گزارش نیز از طریق پیامک به شماره 09177732455 گزارش شده که به زودی شماره های شهرستانها نیز اعلام خواهد شد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر؛ ارسطوزاده در پایان ضمن تشکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مهمانسرا در بوشهر تخلیه و تعطیل شد /پلمب 6 خانه مسافری

یک مهمانسرا در بوشهر تخلیه و تعطیل شد /پلمب 6 خانه مسافری