مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 15:302020-03-08پزشكي

آتش به اختیار از نوع مقابله با ویروس «کرونا» در لارستان


برای مقابله با بیماری کرونا همه اقشار، گروه ها و مسؤولان در لارستان دست به کار شده اند و هر فرد و گروهی در جهت مقابله و پیشگیری از بیماری «کووید 19» با ابتکارعمل به میدان آمده است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان این روزها که ویروس کرونا بسیاری از مناطق جامعه ما را آلوده و افرادی را مبتلا کرده است، برخوردهای متفاوت توام با افراط و تفریط پیرامون این رخداد در جامعه مشاهده می شود.

بسیاری از افراد به آسیبهای احتمالی ناشی از کرونا بی توجه هستند و از کنار آن بی تفاوت می گذرند و از سوی دیگر برخی نیز بسیار افراطی و پررنگ به آن می نگرند و از طرفی، عده ای نیز با مسئولیت پذیری سعی در آگاه سازی عمومی و همچنین جلوگیری از پیشروی این بیماری را دارند.

مبارزه با کرونا و اتخاذ راهکارهای پیشگیری از آن در لارستان با تدابیر مسوولان و نیز مشارکت مسوولانه مردم و نیک اندیشان منطقه ادامه دارد، چرا که تاکنون ابتلای قطعی چهار فرد به این بیماری در لارستان تایید شده است.

از ابتدای شروع بیماری کووید 19 در کشور، اقدامات پیشگیرانه مناسبی از سوی مسئولان ذیربط انجام شد و این بیماری با فاصله بیش از 10 روز به لارستان رسید.

از همان ابتدا پروازهای ورودی و خروجی به فرودگاه لارستان تحت کنترل جدی قرار گرفت، نقاط مختلف شهری و معابر عمومی توسط شهرداری ها گندزد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش به اختیار از نوع مقابله با ویروس «کرونا» در لارستان

آتش به اختیار از نوع مقابله با ویروس «کرونا» در لارستان