مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 11:452020-03-08اقتصادي

40 هزار بسته مواد شوینده بین نیازمندان کردستان توزیع می شود


بهمن مرادنیا روز یکشنبه در ستاد مدیریت بحران استان با بیان اینکه برای این میزان کالای بهداشتی و شوینده حدود 20 میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود، اظهار داشت: ستاد توزیع این کالاها در نظر دارد بسته ها را در بین افراد نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) که حدود 15 درصد جمعیت استان و بیشتر در حاشیه شهرها سکونت دارند، توزیع کند.

وی اضافه کرد: در تامین و توزیع این کالاهای بهداشتی نهادها و دستگاه هایی از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، اوقاف و امور خیریه، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، شهرداری ها و سپاه پاسداران مشارکت دارند.

استاندار کردستان یادآور شد: در کنار این بسته های بهداشتی حدود 2 هزار بسته غذایی به مبلغ حدود 6 میلیارد و 500 میلیون ریال دیگر که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اوقاف و امور خیریه استان نیز تامین سده عمدتا در شهرستان هایی که به عنوان کانون آلودگی شناخته شده اند، توزیع خواهد شد.

وی افزود: 20 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز بسته های بهداشتی از منابع مختلف از جمله ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، اوقاف و امور خیریه، سپاه پاسداران، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، شهرداری سنندج و سازمان مدیریت و برنامه ریزی تامین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 هزار بسته مواد شوینده بین نیازمندان کردستان توزیع می شود

40 هزار بسته مواد شوینده بین نیازمندان کردستان توزیع می شود