مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 09:052020-03-08بين الملل

همسر سابق محمد بن راشد به سکوت خود پایان داد: او مرد بسیار خطرناکی است


رندا البنا، یکی از همسران سابق محمد بن راشد، حاکم دبی، علی رغم سال ها دوری از او، اما وی را مردی بسیار بسیار خطرناک توصیف کرد.

- همسر سابق محمد بن راشد به سکوت خود پایان داد: او مرد بسیار خطرناکی است رندا البنا، یکی از همسران سابق محمد بن راشد، حاکم دبی، علی رغم سال ها دوری از او، اما وی را مردی بسیار بسیار خطرناک توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رندا البنا که 47 سال قبل با حاکم دبی ازدواج کرده بود، این اظهارات را در مصاحبه با روزنامه ساندی تلگراف مطرح کرد.

این روزنامه این مصاحبه را در گزارشی با عنوان شیخی که با ترس حکم رانی می کند ، منتشر کرد.

این روزنامه نوشت که در سال میلادی گذشته، در لابی یک هتل مجلل در لندن، با یک زن لبنانی ثروتمند مصاحبه کرد و آن زن رندا البنا بود که در 47 سال قبل و در حالی که 16 سال بیشتر نداشت، محمد بن راشد او را به عقد خود درآورد.

البنا با وجود اینکه سال های مدیدی از جدایی وی با حاکم دبی می گذرد، اما هنوز احساس ترس کرده و می گوید: او مرد بسیار بسیار خطرناک و شخص بسیار قدرت مندی است، هیچ کس نمی تواند بین او و چیزی که می خواهد، مانع شود.

روزنامه ساندی تایمز به این امر در گزارش خود اشاره کرد که بن راشد چگونه مخالفان داخلی در کشورش را سرکوب کرده و دو تن از دخترانش را که برای فرار از دست او تلاش کرده بودند، بازداشت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همسر سابق محمد بن راشد به سکوت خود پایان داد: او مرد بسیار خطرناکی است

همسر سابق محمد بن راشد به سکوت خود پایان داد: او مرد بسیار خطرناکی است