مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 07:002020-03-08بين الملل

شعبان:حاکمیت سوریه خط قرمز اسد است/وضع اردوغان، بحرانی است


مشاور سیاسی و رسانه ای رییس جمهور سوریه ضمن تأکید «بشار اسد» بر بازگرداندن حاکمیت کامل سوریه اعلام کرد، اتفاقات ادلب واقعیت رییس جمهور ترکیه را به همه نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بثینه شعبان مشاور سیاسی و رسانه ای رییس جمهور سوریه در گفت وگویی با روزنامه الوطن از نتایج توافق امضا شده در روسیه برای آتش بس در ادلب ابراز خشنودی کرد و آن را دستاوردی بزرگ خواند.

وی از خشنودی بشار اسد رییس جمهور سوریه از این توافق نیز خبر داد و گفت، اسد در تماس تلفنی خود با ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه نیز بر این موضوع تأکید کرده است.

رییس جمهور روسیه شامگاه پنجشنبه هفته گذشته (15 اسفندماه) در کنفرانس خبری مشترک با همتای ترکیه ای خود اعلام کرد دو طرف بر سر برقراری آتش بس در ادلب سوریه به توافق دست پیدا کرده اند.

  شعبان درباره محتوای توافق مذکور گفت، بر اساس این توافق مناطقی که اخیرا به دست ارتش سوریه آزاد شد همچنان در دست ارتش سوریه باقی خواهد ماند و این طبیعتا به نفع دمشق است زیرا رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه می خواست ارتش سوریه را به منطقه معره نعمان بازگرداند.

وی ادامه داد: این توافق بر ادامه مبارزه با تروریسم و وحدت و حاکمیت اراضی سوریه تأکید می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعبان:حاکمیت سوریه خط قرمز اسد است/وضع اردوغان، بحرانی است

شعبان:حاکمیت سوریه خط قرمز اسد است/وضع اردوغان، بحرانی است