مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 06:002020-03-08سياسي

دولت اقتصاد را رها کرده است/ به ظرفیت های داخلی توجه نمی شود


عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: مردم درانتخابات نشان دادند که از عملکرد دولت ناراضی هستند چراکه این دولت مسائل اقتصادی و معیشتی را رها کرده است.

- محمد اسماعیل سعیدی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی اغلب به نیروهای انقلابی و منتقدان جدی دولت رای دادند، گفت: این رویکرد مردم رابطه مستقیمی باعملکرد ضعیف دولت و مجلس دهم دارد و بر این اساس مردم به دنبال تغییر شرایط موجود بودند.

وی متذکر شد: طی سال های اخیر مشکلات متعددی در کشور به وجود آمده است و دولتمردان وعده هایی به مردم داده اند که عملیاتی نشد و آنان از نظر اقتصادی و معیشتی کشور را رها کردند و این باعث نارضایتی مردم شد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده اند که سیاست های اقتصاد مقاومتی دنبال شود اما متاسفانه مسئولان آن طور که باید و شاید برای حل مشکلات اقتصادی کشور اقدامی انجام نداده اند و توجهی به ظرفیت های داخلی ندارند.

سعیدی بیان کرد: با توجه به تحریم ها و فشارهای آمریکا و هم پیمانانش بر اقتصاد جمهوری اسلامی ایران، این ضرورت وجود دارد که دولت تدابیر منطقی برای حل مشکلات اقتصادی داشته باشد اما متاسفانه این دولت اقتصاد را رها کرده و مشکلات اقتصادی روی دوش مردم سنگینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت اقتصاد را رها کرده است/ به ظرفیت های داخلی توجه نمی شود

دولت اقتصاد را رها کرده است/ به ظرفیت های داخلی توجه نمی شود