مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 05:502020-03-08سياسي

ممنوعیت فروش و اجاره دادن ملک به افراد غیربومی استان کرمان تا اطلاع ثانوی


مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی گفت: در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا مقرر شد بنگاه های املاک کرمان تا اطلاع ثانوی از اجاره دادن، - ایسنا/کرمان مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی گفت: در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا مقرر شد بنگاه های املاک کرمان تا اطلاع ثانوی از اجاره دادن، رهن یا فروش املاک به افراد غیر بومی استان خودداری کنند.

دکتر عباس تقی زاده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به مصوبات هشتمین جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا گفت: مقرر شد فرمانداری کرمان آب مورد نیاز مناطق حاشیه شهر را تامین کند و وقفه ای در این خصوص ایجاد نشود.

وی با اشاره به تامین الکل و ماسک به عنوان اقلام مورد نیاز استان کرمان ادامه داد: در این جلسه مصوب شد سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان در اولین فرصت ممکن روزی 6000 لیتر الکل مورد نیاز استان را از طریق تولید در استان و یا از طریق واردات تامین کند، همچنین سازمان متعهد شد که تا آخر هفته نیز ظرفیت تولید ماسک استان را به 20 هزار ماسک در روز برساند ضمن آنکه در این جلسه بسیج استان نیز اعلام آمادگی برای تولید روزانه 20 هزار ماسک در استان را کرد.

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی به آمادگی بسیج، سپاه، فنی و حرفه ای و سمن ها برای کمک به استان کرمان در بحث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت فروش و اجاره دادن ملک به افراد غیربومی استان کرمان تا اطلاع ثانوی

ممنوعیت فروش و اجاره دادن ملک به افراد غیربومی استان کرمان تا اطلاع ثانوی