مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 20:202020-03-07پزشكي

محدودیت های شهرستان تفت در مقابله با شیوع ویروس کرونا/تعطیلی تمامی مغازه ها


فرماندار تفت با اشاره به محدودیت های جدید شهرستان تفت در کنترل و مقابله با شیوع ویروس کرونا گفت: تمامی مغازه های مواد غذایی شهرستان تفت روز یکشنبه تعطیل است.

- علیرضا نوکار در گفت و گو با خبرنگار فارس در تفت با بیان اینکه در راستای حفظ سلامت مردم و مقابله با ویروس کرونا تدابیر جدیدی در شهرستان تفت اندیشیده شده، گفت:  از همه هم استانی های عزیز خواهشمندم تا از حضور در مناطق ییلاقی شهرستان تفت بپرهیزند.

فرماندار تفت با بیان اینکه کلیه مغازه های مواد غذایی شهرها و روستاهای شهرستان تفت فردا، یکشنبه تعطیل است، گفت: تمامی واحدهای نانوایی در مسیر شهر تفت و نانوایی های تمامی روستاهای شهرستان فردا تا ساعت 17 تعطیل می باشد.

وی از مسدود کردن ورودی شهر تفت خبر داد و گفت: از ساعت 15 روز شنبه و از ساعت 7 صبح تا 15 روز یکشنبه ورودی شهر تفت از سمت میدان امام حسین(ع) مسدود می شود و از ساعت 15 تا 22 فردا، یکشنبه ورودی شهر تفت از سمت اسلامیه مسدود و خودروها به سمت کمربندی هدایت می شوند.

نوکار با اشاره به تلاش دهیاران در ضدعفونی کردن مراکز عمومی و پرتردد روستاهای شهرستان تفت، گفت: در تمام خانه های بهداشت روستاهای شهرستان افراد غیربومی و سرنشینان خودروهای با پلاک استان ها و شهرهای مبتلا به کرونا مورد آزمایش قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های شهرستان تفت در مقابله با شیوع ویروس کرونا/تعطیلی تمامی مغازه ها

محدودیت های شهرستان تفت در مقابله با شیوع ویروس کرونا/تعطیلی تمامی مغازه ها