مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 19:162020-03-07سياسي

تشدید نظارت بهداشتی در گتوند برای مقابله با کرونا


عبدالرضا احسانی نیا عصر شنبه در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری گتوند با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور افزود: ضمن گندزدایی و ضدعفونی سطوح، معابر واماکن عمومی سطح شهر 2 ایستگاه تب سنج نیز در بخش های عقیلی ومرکزی فعال می شود.

وی همچنین خواستار فعالیت نکردن و خودداری آرایشگاه های زنانه و مردانه برای مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تا هفته های آینده در شهرستان گتوند شد.

فرماندار شهرستان گتوندگفت: جایگاه های سوخت، ضمن رعایت استانداردهای لازم، عملیات سوختگیری را از طریق اپراتورها انجام دهند و از تماس مردم با نازل های سوخت جلوگیری کنند.

احسانی نیا ادامه داد: متصدیان و کارگران نانوایی ها برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ضمن استفاده از لباس، دستکش و کلاه، برای ارائه نان به شهروندان از کیسه پلاستیکی بهداشتی استفاده کنند.

وی گفت: ادارات و دستگاه های اجرایی در خصوص خود قرنطینه ای و خود مراقبتی، حضور نیافتن در محافل عمومی و دیگر موارد بهداشتی اطلاع رسانی لازم را انجام دهند.

فرماندار شهرستان گتوند افزود: شهروندان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی از تردد در پارک ها و اماکن عمومی، تجمع و برگزاری نماز جماعت در مساجد و دیگر اماکن مذهبی خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت بهداشتی در گتوند برای مقابله با کرونا

تشدید نظارت بهداشتی در گتوند برای مقابله با کرونا