مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 15:352020-03-07اجتماعي

ادامه سرویس دهی تله کابین توچال و پارک ارم با وجود شیوع کرونا


به دنبال شیوع ویروس کرونا، بسیاری از مراکز از جمله باشگاه های ورزشی، دانشگاه ها، مدارس و .

تعطیل شده اند اما هنوز برخی مراکز تفریحی در شهر تهران که می تواند وسوسه خروج از خانه را برای مردم و از جمله دانش آموزان و دانشجویان فراهم کند باز و در حال خدمات دهی است.

وزارت وزش در بسیاری از استانها تعطیلی اماکن ورزشی را اجباری کرده است و حتی همین الان در پایتخت بسیاری از باشگاه های ورزشی که توسط بخش خصوصی اداره می شود تعطیل شده اند.

با این حال، مجموعه تله کابین توچال و پارک ارم که بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی یکی از عمده سهامداران این مراکز به شمار می رود، هنوز فعال هستند.

تله کابین توچال صبح امروز پذیرای جمعیت زیادی از مردم پایتخت بود که برای گذران اوغات فراغت خود، این منطقه را انتخاب کرده بودند.

این در حالی است که همه مسوولان و کارشناسان معتقدند در چنین شرایطی رفت و آمدها باید به حداقل برسد؛ به عنوان نمونه وزیر کشور امروز در نشست با استانداران سراسر کشور درباره بررسی گزارش آخرین شرایط استان ها در مقابله با بیماری کرونا - که به صورت ویدیو کنفرانسی برگزار شد - اظهار داشت: مهمترین عامل تسریع کننده مدیریت شرایط، نقش آفرینی مؤثر مردم است و بهترین کمک مردم حضور در منزل و اجتناب از هرگونه تردد غیرضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه سرویس دهی تله کابین توچال و پارک ارم با وجود شیوع کرونا

ادامه سرویس دهی تله کابین توچال و پارک ارم با وجود شیوع کرونا