مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 11:302020-03-07اقتصادي

ضرورت تعویق خانه تکانی/ افزایش ناوگان جمع آوری پسماندها


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گفت: تعداد ناوگان های جمع آوری و حمل پسماند بیمارستانی افزایش پیدا کرده که البته این مورد شامل پسماندهای عادی هم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، صدرالدین علیپور مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران با اشاره به تمهیدات سازمان متبوع خود برای کنترل شیوع ویروس کرونا گفت: اقدامات ویژه سازمان پسماند از دو هفته پیش و همزمان با اقدامات سایر کشورها آغاز شد.

در ابتدا تلاش کردیم کارگرانی که در مراکز دفع و دفن زباله فعال هستند و کارگران خدمات شهری که در سطح شهر مشغول اند را به امکانات محافظتی و مراقبتی مانند دستکش و ماسک تجهیز کنیم.

وی ادامه داد: در گام دوم، همزمان با شیوع ویروس کرونا در ایران، به دلیل احتمال وجود پسماندهای آلوده مانند دستکش و پد در پسماندهای خانگی، در اتفاقی هماهنگ مراکز تفکیک پسماند را در مناطق و مرکز آرادکوه تعطیل کردیم.

این تعطیلی با پرداخت حقوق کارگران تا 15 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

  علیپور با بیان اینکه همزمان با شیوع ویروس کرونا، یکی از مشکلات موجود رهاسازی دستکش و ماسک در معابر و ترکیب آن ها با پسماندهای عادی در مخازن است، گفت: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در افراد زباله گرد و انتقال آن به سایر شهروندان، با دادستانی مکاتبه کردیم و خواستار ممنوعیت کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تعویق خانه تکانی/ افزایش ناوگان جمع آوری پسماندها

ضرورت تعویق خانه تکانی/ افزایش ناوگان جمع آوری پسماندها