مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 11:202020-03-07پزشكي

3 علامت اصلی کرونا چیست؟


مسئول آموزش و سلامت دانشگاه علوم پزشکی گیلان سرفه خشک، تنگی نفس و تب بالا را سه علامت اصلی ابتلا به کروناویروس دانست و گفت: پیشگیری از ابتلا به کروناویروس و قطع زنجیره انتقال بهترین راهکار است تا جلوی انتشار آن را بگیریم.

- ایسنا/گیلان مسئول آموزش و سلامت دانشگاه علوم پزشکی گیلان سرفه خشک، تنگی نفس و تب بالا را سه علامت اصلی ابتلا به کروناویروس دانست و گفت: پیشگیری از ابتلا به کروناویروس و قطع زنجیره انتقال بهترین راهکار است تا جلوی انتشار آن را بگیریم.

دکتر آتوسا رهبر در گفت وگو با ایسنا، فصل پاییز و زمستان را زمان شیوع بیماری های ویروسی همچون سرماخوردگی و آنفلوآنزا دانست و اظهار کرد: این روال هر سال ادامه دارد، اما امسال با کروناویروس جدید مواجه هستیم که به واسطه انتشار سریع و قابلیت سرایت فراوان خطرش جدی است.

وی از مردم خواست کرونا را دست کم نگیرند و افزود: افراد به محض مشاهده علائم خفیف سرماخوردگی همچون عطسه، تب و آبریزش به بیمارستان مراجعه نکنند و در چند روز اول در خانه استراحت کنند و مایعات گرم فراوان بنوشند و تغذیه مناسب نظیر پروتیین و میوه جات داشته باشند و به جز اعضای خانواده با کسی ارتباط برقرار نکنند و از خانه خارج نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 علامت اصلی کرونا چیست؟

3 علامت اصلی کرونا چیست؟