مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 10:262020-03-07سياسي

ممنوعیت خدمات دهی به مسافران در بوشهر/تعویض شیفت کارکنان عسلویه تا آخر سال لغو شود


استان بوشهر آمادگی پذیرایی از مسافران را ندارد و در کلیه فعالیت مراکز اقامتی، خانه های معلم، مهمانسرای ادارات ممنوع اعلام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم گراوند پیش از ظهر امروز در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا در مورد تغییر ساعت کاری ادارات استان بوشهر اظهار داشت: به خاطر عدم هماهنگی بین استان ها درزمینهٔ ساعت کاری، ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم گرفت که ساعت ادارات به حالت اول برگردد.

استاندار بوشهر بیان کرد: اما از سوی استان بوشهر یک پیشنهاد به ستاد ملی ارائه کردیم مبنی بر اینکه ساعت کاری ادارات در کل کشور از 8 تا 13 باشد، لذا در این زمینه ستاد ملی مقابله با کرونا باید تصمیم گیری کند.

وی در مورد جلوگیری از ورود مسافر به استان بوشهر گفت: این موضوع را هم ستاد ملی مقابله با کرونا ملغی اعلام کرده اما در این بخش هم استان بوشهر یک پیشنهاد به ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه کرد مبنی بر اینکه با توجه به نگرانی مردم در استان ها و آلودگی بالای برخی استان ها، این مجوز داده شود که ورود و خروج به استان ها به مدت دو هفته ممنوع اعلام شود.

گراوند با تأکید بر اینکه مردم از سفر به شهرهای مختلف کشور خودداری کنند، گفت: استان بوشهر آمادگی پذیرایی از مسافران را ندارد، در استان بوشهر فعالیت مراکز اقامتی، خانه های معلم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت خدمات دهی به مسافران در بوشهر/تعویض شیفت کارکنان عسلویه تا آخر سال لغو شود

ممنوعیت خدمات دهی به مسافران در بوشهر/تعویض شیفت کارکنان عسلویه تا آخر سال لغو شود