مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 09:062020-03-07پزشكي

نسخه ماسک در داروخانه های البرز پیچیده شد


آسیب های روحی و جسمی امواج آنفلوآنزا در پاییز و زمستان 98 کم نبود که کرونا ها هم چاشنی آن شد، بیماری که شاید خطراتش کمتر از امواج چندگانه آنفلوآنزا باشد اما تیر و ترکش هایش تمامی ندارد.

از بی رمقی بازار شب عید، تعطیلی کسب وکار، مدرسه و دانشگاه ، احتکار ماسک ، الکل ، پسو رفتن ضد عفونی تا هراس جانی برای فرار از این بلا، حکایت های فراوان این بیماری نوظهور است، اینکه برخی هم ازآشفته حالی کرونایی کیسه دوخته اند، روی دیگر تبعات کووید 19 است.

اینکه همیشه مردم دوای سلامتی خود را از داروخانه ها می جویند اما این بار برخلاف گذشته با دست خالی به خانه باز می گردند خود حکایتی است که باید به آن پرداخت.

جاییکه همه باید به فکرجان و سلامت خود و دیگران باشند تاآرامش و سلامت سوار امواج متلاطم شود، شاید ناتوانی در مدیریت بحران و سوء کردار فرصت طلبان مجال دستیابی به شادابی دوباره را به تاخیر می اندازد.

کرونا یا ویروس جهنده که امروز بسیاری از کشورها را درنوردیده، انگار بر صور دمید و بسیاری را پریشان حال روانه داروخانه ها ، مراکز درمانی و مغازه ها کرد تا برای درامان ماندن به ضدعفونی کننده ها و الکل متوسل شوند.

اینکه هنوز مسوولان و کارشناسان درمانی بر رعایت بهداشت فردی و اجتماعی برای گذر از این برهه حساس تا رسیدن به درمان وواکسن قطعی تاکید دارند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسخه ماسک در داروخانه های البرز پیچیده شد

نسخه ماسک در داروخانه های البرز پیچیده شد